_/¨\_/¨\_/¨\_/¨\_/¨\_/¨\_/¨\_/¨\_/¨\_/¨\_

Gud vad jag älskar lukten utomhus såhär års. framför allt på kvällen. Varje kväll när jag går ut och promenerar (eller om jag bara ska ut och ge kaninen mat) blir jag lika överrumplad av hur mycket sommar det luktar. Känns det inte ovanligt tidigt? såhär härligt ärdet väl runt skolavslutningen vanligtvis?

 

Jag kan bara strosa omkring på villagator eller varsomhelst hurlänge somhelst bara för att njuta av att det ärnså gröntochvittochrosa och fiiint överallt.

Nått som inte varit så vackert idag är lilla jag. Så otroligt jobbig dag fysiskt sett, vetinte vad det är med mitt huvud men det känns så otroligt skumt, jag har inte orkat sminkat mig och set ut som jagvetintevad idag. men sånt får man ta, väldigt skönt att kunna gnugga sig i ögonen utan at kleta ut nått, och att bara sunka omkring och skita i att se sig i spegeln. Mindre roligt när man träffar folk sen då förstås. meeen wathever. Det är inte min dag idag.

Måste försöka plugga lite matte inför nationella imorrn (har dock i princip accepterat det faktum att det kommer gå åt helvete). Ska ta en promenad och gå och läga mig tidigt också. så ser planerna ut för mig (eftersom alla är så otroligt intresserade!).

Goderafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0