gamins oubliés égarés

Hallåhallå, min tidvis helt dissade blogg. Ibland känns det bara som att det finns intressantare, roligare och viktigare saker än denna egotrippade lilla blogg som ändå ingen läser. Men trots detta är det ju så att jag älskar dig ändå, blogg.
Oförklarligt men sant.

När skrev jag sist? en vecka sen? mer eller mindre? minns inte. Nu måste jag nästan kika vilken det senaste inlägget var. *kollar*. Aaaah, i torsdags, bla om "gosskören". Juste. Lyssnar och sjunger fortfarande på dom fina kompositionerna btw (onormalt, jag vet. Alltså helt normalt enligt mina mått mätt).

Vad nytt då? Allt och inget i guess. Vi hade BoxerRobert som inte var BoxerRobert som vikarie, vi har haft nationella prov och lite annat. Imorrn efter skolan åker jag till Västkusten igen. Och jag har kommit fram till hur underbar min franskalärare är. Eller ja, han är mer än franskalärare, han är Bert liksom. Älska Bert.

Nu måste jag rusaaa, min fiol börjar tydligen tidigare idag.

Bajbajbananpaj



Kommentarer
Postat av: rebban

jag dissar inte din blogg :)

2009-05-20 @ 21:21:11
Postat av: Anna

Yaay goo Rebban (haha fint smeknamn!)

2009-05-24 @ 20:18:40
URL: http://anonona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0