happy birthday to me...lallaa

Det är härligt när man blir glatt överaskad. Trodde inte jag skulle bli såväldigt uppmärksammad på min födelsedag faktiskt. Självklart visste jag ju att vissa vänner inte förbiser en (<33). Men ändå. Man blir så glaaad ändå. Har fått bästaste presenterna idag. Gulligaste vännerna har jag verkligen, presenterna var så påhittiga. Man blir glad när man känner att folk lagt ner omtanke i sina gratulationer. Det betyder. Hursomhelst, av föräldrarna fick jag en kamera, ska fota sakerna sen tänkte jag!
 
Jag älskar er mina vänner. Fridu,Rebecka och Emelie måste få extra credit idag alla tre, dom är söta vänner. verkligen.
Det var förstås inget nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0