I begynnelsens begynnelse....

Omg vad jag inte har tid med bloggen nu. Har precis skrivit klart min skapelseberättelse, eller tja, första utkastet. Helt otroligt, patetiskt, typiskt av mig att få tillochmed universums födelse att handla om kärlek. Haha jag spyr litegrann över mig själv och min sötsliskiga, överdramatiska skapelseberättelse. bläbläblä. Hahhaha.
Men ja, skapelsemyter bör i regel tas med en nypa salt, så.
Det får man göra med min. Den ÄR faktiskt skriven med en nypa salt, eller hur man nu säger. Nu är det samhällskunskap som gäller helt enkelt. Skynda skynda!

Kommentarer
Postat av: fridi

Åhh ska bli spännande att få höra din skapelseberättelse!! ==) <-- du vet vilken msngubbe x'D



Skapelseberättelserna ska ju vaara så :D haha i min skapelseberättelse är det en älva som skapar världen (a)



Ser fram emot att hör din iaf ==) <3



Du är världens bästa bästi bara så du veet

2009-05-26 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0