le soleil brille

Helluuhellu. Här sitter jag och blir bländad av solen
Och himlen är klarblå och allting är grönt.
LJuva, ljuva försommar.

(Fin liten vers, n'est-ce pas? :)
Hursommmmmhellst. Nationellt prov i matematik A idag. Jag hade helt bekantat mig med tanken på att det skulle gå åt helvete, men U know what? Jag fick faktiskt tänka om där! Gick bättre än jag trodde. Klantade till mig litegrann och jag har ingen aning om det jag kom fram till på den svårare uppgiften räcker till ett MVG, men huvudsaken var nästan hur skönt det kändes att jag fattade och att det flöt på. Hade förberett mig på seegaste och jobbigaste 1,5 h någonsin typ.

Väldigt intressant naturkunskaplektion idag också, pga dom två väldigt intressanta redovisningarna. Både Fridu och Mathilda var skitbra, och måste säga att Mathilda var riktigt modig som vågade dela med sig av det hon gått igenom när hon hade Leukemi. Gillar när det är redovisningar (speciellt intressanta redovisningar), blir segt i längden med föreläsningar direkt tagna ur boken...(A) fast jag gillar vår nk lärare faktiskt (för att vara lite rättvis här).

Nu ska jag laga middag innan jag drar till dansen på danscenter! byye

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nej då jag ska komma ihåg, hihi :) <3

2009-05-14 @ 19:11:44
URL: http://feliciamarthes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0