shame shame

Ciao, ciao, ciao. Jag sitter här hemma i mitt rosa lilla hus fast jag borde vara i skolan. Eller alltså vi har ju förlängd lunchrast och nästa lektion börjar 12.40. Men jag skippade faktiskt matten idag och detta blir min första lektion idag. Går inte att förklara exakt hur det skedde men helt plötsligt insåg jag att jag knappt skulle hinna till skolan innan matten typ var slut så eftersom vi hade en 2 timmar lång lunch så satte jag mig hemma och jobbade. Nu spyr jag på gamla mattenationella och de jäva mvg-uppgifterna. Min förmåga till matematiskt tänkande har försvunnit nånstans under första året på gymnasiet känner jag. Måste försöka hitta innan onsdag. hjääääääälp!

Nu måste jag äta nått innan jag sticker till skolan! byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0