....

Nu får ni mina bilder lite snabbt här.
Pontus hade satt en bjällra i sin keps för min skull pga en smått intern grejj. blev nästan lite rörd över hans fina gest. Därför fick han inleda min underbart bra kamera.


På lunchrasten hade jättesöta människor bakat kladdkaka och lurade mig til matsalen där jag blev sjungd för och fick väärldens snyggaste hemgjorda tröja. Så otroligt gulligt av dom, sånt man blir riktigt glad för!
 
Emlaaan, och Vitriii, och kladdkakan med marshmallows och mandlar som becka och Emlan hade bakat.
 Muntra (heehe) människor som hade skrivit på min fina t-shirt!

Många bilder eftersom den var så otroligt detaljrik och hade massa fina sidor :))
Lite smygreklam för sommargott och deras chokladpopcorn kom med till exempel.
och reklam för skaparna av den vackra tröjan: Bemlan AB. Beställ DIN tröja NU!

Emelie var very thoughtful och gav mig
ett fint paket med två förpackningar av
hennes gooda tuggummi!

Sen fick jag fiiiiiiiina saker från fiiiiiiiiiina bästiis. Av henne fick jag fiiin tunika som inte ges rättvisa på bilden, och etn awesome duschkräm för "Busiga små princessor". Hon känner mig, min bästis tror jag.<3
Jag bara känner hur jag älskar mina vänner nuu.
och dessutom ska jag och Fridu dra till gotland tillsammans i slutet av sommaren och vi har typ allt klarbestämt tror jag och jaaaaaaaaaaaaag är lite hyper. Det blir så himla mysigt<3. bästa dagen att planera sånt på.

Nu ska jag springa och få mera presenter av systra mi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0