Narcissism




Min helg har varit och fin och mysig. Och gått litegrann i gult och rött. Och manlighet har den varit fylld av också. Men det får jag berätta om senare, för bilderna från Emelies härliga Herr-middag befinner sig i någon annans kamera just nu. men här kommer lite helg:




Ny Gul klänning från VintageMarket i Skrapans källare. Jag tyckte den
var finfin ihop med mitt nya halsband :)



Idag var jag och Fridu på julmarknad på Stortorget! Det var juligt och mysigt.
Inget blev inköpt men det gööör liksom ingeeet. Vi fotade dock varandras..öh, kameror! ÄLskar bilden på min kamera som är tagen av fridas kamera som jag fotar här. (Blev det rätt nu?O.o)


Yes, jag och min gula klänning tycker om att synas! Här är "vi" och glöggen. Mehehihe.
Det är ju första advent liksom. Jag är lite töntig, men jag är sån julfanatiker. På ett
sentimentalt och nostalgiskt sett. Julen är traditionell, punkt slut. Tillbaka till barndomen liksom.
myyys.


Nu tändas tusen juleljus... Det blir hemtrevligt och mysigt i fönstren nu.
Great tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Fridan

Hihi du vet vilken bild jag tycker du borde ha istället för den första bilden ^^ xD

Puss älskade finaste

2009-11-29 @ 22:17:22
Postat av: Anna

HEHE ja det gör jag. Hade känts lite...fel 8)

DÄREMOT vet jag vilken sötisbild jag hade velat lägga upp hörrududu<3

2009-11-30 @ 16:28:12
URL: http://anonona.blogg.se/
Postat av: Frida

ahhaha nädå det hade varit normalt



thih <3

2009-12-01 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0