Frida bloggar

Hehe, Hej Annas bloggläsare, det är Frida som bloggar här ikväll..
Den inspiration jag nyss tyckte infann sig tycks ha blåst iväg och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Anna/Annu/Nuni/Nuna/Loppan/Annur/Annshu/Busekorv/Annsh/Busbästis, dvs min fina bästa kompis (kärt barn har många namn…), är på afrikansk dans och shake:ar loss för tillfället.

Så snart vi får tillfälle ska vi (underförstått: =Annu och jag) spela in några låtar tillsammans, igen, vilket ska bli väldigt roligt!! Andra planer vi gjort upp är väl bl.a. tågluffen i sommar, 1 månad tillsammans ute i Europa med möjlighet att göra precis vad som helst… Och förstås den lägenhet vi ska flytta ihop i tillsammans efter gymnasiet. Mysiga planer. Vi två i en lägenhet liksom. Kan bara bli perfekt! Våra pojkvänner får hålla sig tillgodo, de kan vi ju bo med senare.

Härnäst är det prov både för mig och Anna, i olika ämnen dock. Mindre mysiga planer förstås.

Jaha, what else ska jag skriva här i Annas blogg?!
Kommer inte på något, så bye for now.









/Frida.


Kommentarer
Postat av: annupannu

haha var ju tvungen att kolla in här snabbis innan jag duschar ju, gulliga du<3



meeeeen...har jag prov?! ;O inte imorrn får vi verkligen hoppas! haha. Seriöst, vad har jag glömt för viktigt?



PUSSSSSSSss kära barn (med många namn)

2009-11-16 @ 22:33:58
URL: http://anonona.blogg.se/
Postat av: annupannu

haha var ju tvungen att kolla in här snabbis innan jag duschar ju, gulliga du<3



meeeeen...har jag prov?! ;O inte imorrn får vi verkligen hoppas! haha. Seriöst, vad har jag glömt för viktigt?



PUSSSSSSSss kära barn (med många namn)

2009-11-16 @ 22:34:16
URL: http://anonona.blogg.se/
Postat av: fridulu

matteprov hade jag för mig att du hade? haha kanske var ute och cyklade

pUUussssss

2009-11-18 @ 02:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0