Hej vänner som eventuellt läser denna blogg

Just nu önskar jag att jag hade en roligare blogg än såhär. Min blogg är ju så tråkig så jag dööör. Inte för att jag någonsin (troligen) tänker vara någon ambitiös bloggare, men när jag nu skriver ett inlägg sådär en gång var tionde år så kan jag ju skriva lite mer personligt? Min blogg är så opersonlig så den borde bli förbjuden. Jag gillar inte opersonliga saker. Personligt ska det vara.

En personligare design kunde hjälpa. men det lyckades ju sådär förra gången (resultatet - en miiiniiiheader - ser man ju ovan)

Mehe. Vi får la se vad som blir av denna såkallade blogg.



Kommentarer
Postat av: Becka

annsi du vet att jag alltid läser din blogg!

2009-11-20 @ 20:13:07
Postat av: Frida

Me too!

2009-11-21 @ 13:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0