Hej världeeen

Ibland händer det att datorer dör. det kanske ni har varit med om. Det kan innebära saker som är bra = man kanske skaffar sig ett riktigt li, sparar tid, energi (både sin egen och jordklotets), man återupptäcker telefonen. Men det kan även innebära att man inte kan blogga. eller kommunicera lika lätt. un peu disturbing. nu är min dator i högsta grad levande dock!

Idag har jag lekt fotomodell, fotograf (porträttfotografering på foto A), halvt strippat (framför kameran!), haft omkastat schema, brandövning och textkritik. vilket ju var rätt trevligt. alltihopa. förutom brandlarmet som kom väldigt olägligt dådå. Efter skolan hade jag sällskap med bästisen en bit, sen blev det också en ensam tur till bibblan, dock glömde jag flera böcker hemma.... typiskt mig? Åh men juste. Jag fick en fin liten räkning från nackas skolbibliotek också...väldigt välkomnat!

Tittade in på Beyond retro när jag var i stan...och det blev en mysig,stickad röd tröja med pärlbroderier. Så nu sitter jag här och ser ut som en julgranskula. Mys!

Snart ska jag äta och sedan bege mig till danscenter !


goderafton


Kommentarer
Postat av: adirF

hihi vi vet hur vi ska få brevlådan fylld iaf (a) sedan behöver vi inte låtsas om att det är hotbrev från olika bibliotek

älskar dig

2009-11-11 @ 14:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0