Just another manic wednesday

idag är inte vilken dag som helst. Det är onsdag. Inte för att det är det som gör den speciell alltså. onsdag är det ju var 7.e dag liksom. Men det är inte var 7:e dag som min syster flyttar. Det vore ju lite hektiskt om det vore så, för henne menar jag.

Hursomhelst så bär det av med henne till en liten etta i Flemmingsberg ikväll. Det tycker jag är ytterst sorgligt. Jag är i förnekelse om att hon inte kommer att bo hemma nått mer om man säger så. Även om det är roligt för henne och allt. såklart. Och nu har jag en etta if lemmingsberg jag kan våldgästa när jag har lust. (inte för att jag tror jag är välkommen att våldgästa när jag vill, men ändå).
Jag ska iaf försöka klämma in mig i bilen när flyttlasset går om en stund. :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0