blä

Jag hatar. jag pallar inte. denna samhällskunskap. samhelveteskunskap. Nordirlandskonflikten har jag väl fått haj på, men uppsatsen, hur den ska hänga ihop, vad som ska med? vad jag ska skriva om? orkar inte.
Att få nånting gjort också... tyvärr räcker det inte att förstå i huvudet. man ska åstadkomma någonting också. vara produktiv. Ont i mageeen. Jag kan inte skriva konsekvenser, åtgärder, analys, källkritik, syfte, problemformulering imorrn. Uppenbarligen inte då jag haft hela dagen på mig idag och skrivit några meningar som jag suddat. Jävla skit.

Nu hade jag det sagt iaf! återgång till att försöka ignorera paniken och kämpa mot koncetrationssvårigheterna i guess. Låtsas som att jag vet vad jag sysslar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0