Samedi, Saturday, Lördag

Idag skulle jag egentligen ha tagit mig upp vid 8. blev inte riktigt så, kvart över nio kom jag upp istället. Anledningen var ju såklart plugg. Just nu sitter jag och knåpar ihop någonting. det är ju så intressant egentligen! men jag är fortfarande förvirrad och tveksam över hur jag ska klara detta. Men jag kör på!
Det är ju ändå lördag och höst och man är ledig och ja. Humöret är lite bättre än igår kväll när jag gav upp.

dessutom kommer Frida hit ikväll och vi ska ha filmkväll. Myys! Hör inte filmkvällasr hösten till? Bästavänner gör det iaf, dom hör livet till överhuvudtaget.

Nu ska jag fortsätta skriva och göra detta till en dag att vara nöjd med! God förmiddag på er gott folk.


Kommentarer
Postat av: Linn

säg till när bildserien är klar :)

2009-10-10 @ 15:03:24
URL: http://linni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0