sunday, bloody sunday

Jahaa ni, att leva i nordirland under 1970 talet var nog inte sådär väldigt roligt. Konflikten gör mig engagerad for real nub när jag förstått saker och ting. Meeen, den här dumma upsatsen dödar mig ändå. Men jag måste ju göra klart den så vad har jag för val? Har fixat och trixat lite med den sedan jag vaknade men nu är det kört. För vet ni var jag ska bege mig om ungefär en timme?

Till Allhelgonakyrkan på söder i stockholm. Föör jag och Frida ska äntligen börja i kör igen! I gospelkör dessutom - finns det något roligare att sjunga än gospel? tror inte det! Hoppas verkligen det blir bra, jag har saknat att sjunga i kör så mycket! Nu är jag pepppp. Så ja, sedan jag pratade med frida i telefon nyss är det liksom inte nån ide att försöka fokusera på nordirland igen. åååh jag vill bara sjunga nu! vet inte ens om jag kan sjunga längre (?)
haha. fuuuun!

http://open.spotify.com/track/1zBvd5mVYLEdUV112QpMy0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0