today is a day of discipline...but a cosy one too

alltså, det störtregnar verkligen ute...Hur mysigt?
Höstkänslorna flödar ordentligt nu! Har gjort så hela veckan. Igår inhandlades dessutom en hel del fina grejor tsm med bästis dessutom, det bidrar ju en del.

Idag är det verkligen pluggdag för mig. Jag måste liksom känna att jag kan vara lite produktiv ibland, att jag inte är helt förtappad! hittills har jag skött mig hyffsat så det verkar ju som att jag inte är det. När jag klarat av en del av den överhängande läxhögen som skjutits upp får jag göra vad jag vill istället. det ser man framemot. Men nu ska det ätas lunch och så ska ett annat sorts måste klaras av - jag och mami ska ta oss i regnet till globen och försöka se om min höstjacka jag såg igår finns i rätt storlek. Men sedam blire plugg igen. Har man lovat sig själv så har man.

Hoppas alla har en bra dag, nu måste jag sticka!

Kommentarer
Postat av: Frida

Mysigt, mysigt, mysigt!!

Och jättemysigt ska det bli att gospla med dig! JAAAAAAAAA OCH SNURRA DIT PÅ BRUNNAR I REGNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yay

<3

2009-10-04 @ 19:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0