bloggish

Så var det bloggen ja. den fanns visst också. hoppsansa.
Men saker och ting händer liksom ibland i livet, och då pallar man inte alltid att skriva om det liksom. så ja Liv=ingen blogg
ingen blogg = liv.
kanske. eller nått. ibland.

Nej seriöst, det har faktiskt hänt saker, och tankar har snurrat runt och ibland blir sånt bara tjafs när man skriver ner det. Som när man får ett samtal från polisen om att typ viktigaste människan som finns hamnat på sjukhus pga trafikolycka. Även när man fått veta hur det gått handlar tankarna om personen, inte om hur man formulerar det som hänt i en blogg. Till exempel.
Sen har man ju en sån jvla kämpe till bästa vän så det inte är klokt. en vecka efter att man fått en beckenfraktur kommer man till skolan om man heter Frida. vilket ju min bästavän gör. Hon är amazing. och jag är så fantastiskt glad att hon kommer bli bra, med tanke på hur det verkligen kunde ha gått. men inte att hon behöver ha ont eller jobbigt eller någonting innan.

Hon är kärlek iaf. Du är kärlek fridu.


¨Så vad händer idag? efter att ha däckat några timmar sedan jag kom hem, ska jag nu inte sätta mig vid datorn (hehe) utan görsa lite nyttigt här. vila får man göra sen, typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0