53

Det är något seriöst fel på mitt minne. den klänningen som jag la in bild på va inte ens samma modell som den jag ville ha, möjligtvis samma tyg fast i fel färg. haha, jag har alltid varit så dålig på att komma ihåg "detaljer".

hursomhelst så hittade jag den idag när jag var på stan med Dilan. efter att ha kollat i typ varje hm runt t-centralen och hötorget så åkte vi till globen, där jag hittade antagligen den sista 34an i stockholm. sen köpte jag ett par tajts för 30 kr som får mina färg at bli alienfärgade, men jag tyckte att det var fint ändå., haha. Dilan hjälpte mej leta efter klänningen ock kollade själv lite på bikini.

vi fikade också på nått cafe som hette john Chris på drottninggatan, dom hade väldigt god latte där :)

hur som helst har jag haft en apbra dag, och för övrigt så längtar jag till åre (speciellt andra halvan av veckan eftersom fridu kmr upp då)

hare brrrraaa!

//A

Kommentarer
Postat av: Linn

och för att jag åker hem?

2008-03-05 @ 17:28:16
Postat av: anna

ja, det är ju alltid skönt att slippa dej i några dagar... :D

2008-03-06 @ 20:04:20
URL: http://anonona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0