sekter är ufon

tjooo mina små vänner! (ja för det är ju endast mina vänner som läser detta, eller hur?suck)
fast jag älskar ju er förstås, ni är värda mer än tuuusen av blondinbellas läsare tillsammans sååådeeeeså *inte avundsjuk*
Idag har varit en myysig dag. Iallafall eftermiddagen-kvällen, som har spenderats med bästisssss.
(jag skriver så moget språk i min blogg?)

Vi tog iaf en promenix, en tur till åhlens, åt middag och töntade oss lite allmänt (hrrmmm) på Hurry Curry, och hamnade på ett cafe, bara för att det inte finns nån annan(varm)stans att ta vägen på stan en lördagskväll för två omyndiga små flickkkkor. Det var myyys iaf. vi bestämde att vi skulle se Låt den rätte komma in. det var längesen jag såg en skräckfilm nu, undrar hur jag klarar det?(ni vet ju hur jag klarar sånt om ni läst detta) men det är ju ändå vampyyyyrer liksom. borde funka. kanske? tror den är bra iallafall.

Såg även filmen solstorm med mami och papi här hemma när jag kom hem nångång efter nio. den var rätt bra faktiskt, för att vara ett svenskt kriminaldrama. men så behandlade den ju ämnet frikyrkor och sånt (läs: sekter). Sånt är stört, äckligt och av nån anledning fängslande. (ehehe fridu, varför älskar vi sekter för? det måste va hatkärlek på nått stört vis)

Apropå (stavfel?)  det så läste jag på framsidan av nån skvallertidning häromdagen "Tom cruise värvar Britney till sin Ufo-sekt". Guud vilken kunnig journalist som skrivit det alltså. Ufo-sekt? Jag tror det kallas Scientologerna, halllåååå. och jaa, det namnet är dramatiskt nog tror jag, du behöver inte spejsa upp det och skriva "Ufo-sekt"?

Dagens aggressioner avklarade, godnatttt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja vi kommer sluta som mormoner båda två :'D



Du är bäst bästi <3 ! puss

2009-01-05 @ 14:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0